2010年10月6日水曜日

[sip] RhinoSDK setup log

RhinoSDK>setup
Creating key pairs for common services.
Exporting the certificates into the public keystore for service distribution
証明書がキーストアに追加されました。
証明書がキーストアに追加されました。
Copying the public keystore to the client distribution directory
        1 個のファイルをコピーしました。
        1 個のファイルをコピーしました。
Creating start-rhino.bat
Creating stop-rhino.bat
        1 個のファイルをコピーしました。
Creating database...
Database has been initialised.
続行するには何かキーを押してください . . .

but the server keep report:
requires functions that are not currently licensed: Rhino-SDK
Rhino-SDK License with serial  has expired

0 件のコメント:

コメントを投稿